Midi Kızlar’da şampiyon Doğa Spor Kulübü

Midi Kızlar Voleybol Grup Birinciliği müsabakalarına Kastamonu ev sahipliği yaptı.

0 Yorum Yapıldı
Bağlantı kopyalandı!
Midi Kızlar’da şampiyon Doğa Spor Kulübü

Midi Kızlar Voleybol Grup Birinciliği müsabakalarına Kastamonu ev sahipliği yaptı.

Hüsnü Tandoğan Spor Salonu’nda oynanan maçlarda Doğa Spor Kulübü, İlbank, Çankırı Ayyıldız ve Çorum Milli Eğitim takımları mücadele etti.

İlimizi temsil eden Doğa Spor Kulübü, rakipleri ile oynadığı tüm maçları kazanarak şampiyon oldu.

Temsilcimiz grup birincisi olarak İzmir’de düzenlenecek olan Festival Voleybol finallerine katılmaya hak kazandı.

Yorum Yap

Benzer Haberler
Liseler Arası Plaj Voleybolu Heyecanı Abana’da başlıyor
Liseler Arası Plaj Voleybolu Heyecanı Abana’da başlıyor
Hedef Spor Kulübü’nden Duygulandıran Vefa: Serkan Altunel unutulmadı
Hedef Spor Kulübü’nden Duygulandıran Vefa: Serkan Altunel unutulmadı
Doğa Spor Kulübü Galatasaray maçı öncesi son 16’yı garantiledi
Doğa Spor Kulübü Galatasaray maçı öncesi son 16’yı garantiledi
Doğa Spor Kulübü Türkiye Şampiyonası’na galibiyetle başladı
Doğa Spor Kulübü Türkiye Şampiyonası’na galibiyetle başladı
Kastamonu GSİM’den Çifte Türkiye Şampiyonluğu! Erkek ve Kadın Takımları Zirvede
Kastamonu GSİM’den Çifte Türkiye Şampiyonluğu! Erkek ve Kadın Takımları Zirvede
Kastamonu GSİM Voleybol Takımları Türkiye Şampiyonluğu için parkede
Kastamonu GSİM Voleybol Takımları Türkiye Şampiyonluğu için parkede
Spor37 - Kastamonu'da Spor - Kastamonu Spor Gazetesi
2025 - Spor37 © Tüm hakları saklıdır.