GSİM Atletizm Sporcuları ANALİG’den derecelerle döndü

Anadolu Yıldızlar Ligi Atletizm 1 Etap Grup Yarışmaları Bolu’da düzenlendi.

0 Yorum Yapıldı
Bağlantı kopyalandı!
GSİM Atletizm Sporcuları ANALİG’den derecelerle döndü

Bolu’da düzenlenen Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) Atletizm 1. Etap Grup Yarışmaları’nda Kastamonu Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü (GSİM) atletizm sporcuları önemli başarılara imza attı.

Antrenör Gani Kıratlı nezaretinde yarışmalara katılan sporcular, farklı branşlarda gösterdikleri üstün performanslarla dikkat çekti ve şehre madalyalarla döndü.

Yarışmalarda alınan dereceler ise şu şekilde:

Alperen Nergiz: 80 metrede ikinci, Uzun Atlama’da üçüncü

Elif Rüya Yiğit: Uzun Atlama’da birinci

Kübra Yazıcıoğlu: Yüksek Atlama’da birinci

Mihrimah Tüysüz: Fırlatma Topu’nda birinci

Ufuk Hasan Gayretlioğlu: Fırlatma Topu’nda ikinci

Fatih Mirza Uzunoğlu: Gülle Atma’da üçüncü

Aras Çınar Altun: 80 metre engelli koşuda üçüncü

Hasan Özcan Ekşioğlu: Yüksek Atlama’da üçüncü

Başarılı sporcular ve antrenörleri, aldıkları derecelerle Kastamonu’yu gururlandırdı.

Yorum Yap

Benzer Haberler
Devrekanili Ela Nur Uluçay Türkiye Şampiyonu oldu
Devrekanili Ela Nur Uluçay Türkiye Şampiyonu oldu
Kastamonu Gazi Stadyumu’nda 19 Mayıs Coşkusu
Kastamonu Gazi Stadyumu’nda 19 Mayıs Coşkusu
İnebolu Kapalı Yüzme Havuzu hizmete açıldı!
İnebolu Kapalı Yüzme Havuzu hizmete açıldı!
Kastamonu GSİM Kadın Ragbi Takımı Türkiye 3.’sü oldu
Kastamonu GSİM Kadın Ragbi Takımı Türkiye 3.’sü oldu
Asuman Cığlıoğlu, Kick Boks Dünya Kupası Şampiyonu oldu
Asuman Cığlıoğlu, Kick Boks Dünya Kupası Şampiyonu oldu
Kastamonulu Hamza Eren Göksu Dünya Şampiyonu oldu
Kastamonulu Hamza Eren Göksu Dünya Şampiyonu oldu
Spor37 - Kastamonu'da Spor - Kastamonu Spor Gazetesi
2025 - Spor37 © Tüm hakları saklıdır.