Artistik Jimnastik şampiyonasında iki altın madalya

Artistik Jimnastik Kulüplerarası Türkiye Şampiyonası 25-27 Nisan tarihleri arasında Antalya’da düzenlendi.

0 Yorum Yapıldı
Bağlantı kopyalandı!
Artistik Jimnastik şampiyonasında iki altın madalya

Artistik Jimnastik Kulüplerarası Türkiye Şampiyonası 25-27 Nisan tarihleri arasında Antalya’da düzenlendi.

İlimizi temsil eden sporcumuz Gökalp Cemal Yiğit, Türkiye şampiyonluğu elde etti.

Yıldızlar Halka Aleti ve Yer Aleti kategorilerinde şampiyonluğa ulaşan sporcu iki altın madalya kazandı.

Gökalp Cemal Yiğit,  Türkiye Olimpiyat Hazırlık Merkezi barajını Kastamonu’dan ilk geçen sporcu oldu.

Yiğit, Mayıs ayında Macaristan’da yapılacak olan Yıldızlar Cimnastik Şampiyonası’na katılmaya hak kazandı.

Sporcu kardeşimizi ve antrenörü Cem Nahırcıoğlu’nu tebrik ediyoruz.

Yorum Yap

Benzer Haberler
Kastamonu’da “Pedallar İstiklal İçin Dönüyor” etkinliğine yoğun ilgi
Kastamonu’da “Pedallar İstiklal İçin Dönüyor” etkinliğine yoğun ilgi
Devrekanili Ela Nur Uluçay Türkiye Şampiyonu oldu
Devrekanili Ela Nur Uluçay Türkiye Şampiyonu oldu
Kastamonu Gazi Stadyumu’nda 19 Mayıs Coşkusu
Kastamonu Gazi Stadyumu’nda 19 Mayıs Coşkusu
İnebolu Kapalı Yüzme Havuzu hizmete açıldı!
İnebolu Kapalı Yüzme Havuzu hizmete açıldı!
Kastamonu GSİM Kadın Ragbi Takımı Türkiye 3.’sü oldu
Kastamonu GSİM Kadın Ragbi Takımı Türkiye 3.’sü oldu
Asuman Cığlıoğlu, Kick Boks Dünya Kupası Şampiyonu oldu
Asuman Cığlıoğlu, Kick Boks Dünya Kupası Şampiyonu oldu
Spor37 - Kastamonu'da Spor - Kastamonu Spor Gazetesi
2025 - Spor37 © Tüm hakları saklıdır.