Doğa Spor Kulübü 2. Lig’in kapısından döndü

Doğa Spor Kulübü, TVF Bölgesel Lig Play-Off maçlarında 2. Lige yükselmek için Kozlu ilçesinde mücadele etti. 

0 Yorum Yapıldı
Bağlantı kopyalandı!
Doğa Spor Kulübü 2. Lig’in kapısından döndü

Doğa Spor Kulübü, TVF Bölgesel Lig Play-Off maçlarında 2. Lige yükselmek için Kozlu ilçesinde mücadele etti.

Temsilcimiz ilk maçında Bartın Hankalespor ile karşılaştı. Setlerde 2-1 önde olan Doğa Spor Kulübü 4. sette de 20-11 öndeyken 25-27 kaybetti.

Mücadelenin final setinde 15-10 kazanan Bartın temsilcisi maçı 3-2 kazandı. Grupta oynadığı ilk maçı da kazanan Bartın Hankalespor 2’de 2 yaparak Kadınlar TVF 2. Ligi’ne yükseldi.

Doğa Spor Kulübü prestij maçında Sakarya Alaağaçspor ile karşılaştı. Temsilcimiz maçı 3-1 kazanarak grubu ikinci sırada tamamladı.

Yorum Yap

Benzer Haberler
Liseler Arası Plaj Voleybolu Heyecanı Abana’da başlıyor
Liseler Arası Plaj Voleybolu Heyecanı Abana’da başlıyor
Hedef Spor Kulübü’nden Duygulandıran Vefa: Serkan Altunel unutulmadı
Hedef Spor Kulübü’nden Duygulandıran Vefa: Serkan Altunel unutulmadı
Doğa Spor Kulübü Galatasaray maçı öncesi son 16’yı garantiledi
Doğa Spor Kulübü Galatasaray maçı öncesi son 16’yı garantiledi
Doğa Spor Kulübü Türkiye Şampiyonası’na galibiyetle başladı
Doğa Spor Kulübü Türkiye Şampiyonası’na galibiyetle başladı
Kastamonu GSİM’den Çifte Türkiye Şampiyonluğu! Erkek ve Kadın Takımları Zirvede
Kastamonu GSİM’den Çifte Türkiye Şampiyonluğu! Erkek ve Kadın Takımları Zirvede
Kastamonu GSİM Voleybol Takımları Türkiye Şampiyonluğu için parkede
Kastamonu GSİM Voleybol Takımları Türkiye Şampiyonluğu için parkede
Spor37 - Kastamonu'da Spor - Kastamonu Spor Gazetesi
2025 - Spor37 © Tüm hakları saklıdır.