Yıldızlar Topluluğu All Star ikinci maçı kaybetti

Erkekler Voleybol 2. Ligi’nde mücadele eden Yıldızlar Topluluğu All Star ikinci maçından mağlubiyetle ayrıldı. 

0 Yorum Yapıldı
Bağlantı kopyalandı!
Yıldızlar Topluluğu All Star ikinci maçı kaybetti

Erkekler Voleybol 2. Ligi’nde mücadele eden Yıldızlar Topluluğu All Star ikinci maçından mağlubiyetle ayrıldı.

Yıldızlar Topluluğu All Star, Ankara’da TVF Spor Lisesi ile karşılaştı.

Setlerde 25-15, 25-18 ve 25-21 üstünlük kuran TVF Spor Lisesi müsabakayı 3-0 kazandı.

Erkekler 2. Lig 3. Grup’ta mücadele eden temsilcimiz ilk hafta evinde Giresunspor’u 3-0 mağlup etmişti.

Yorum Yap

Benzer Haberler
Liseler Arası Plaj Voleybolu Heyecanı Abana’da başlıyor
Liseler Arası Plaj Voleybolu Heyecanı Abana’da başlıyor
Hedef Spor Kulübü’nden Duygulandıran Vefa: Serkan Altunel unutulmadı
Hedef Spor Kulübü’nden Duygulandıran Vefa: Serkan Altunel unutulmadı
Doğa Spor Kulübü Galatasaray maçı öncesi son 16’yı garantiledi
Doğa Spor Kulübü Galatasaray maçı öncesi son 16’yı garantiledi
Doğa Spor Kulübü Türkiye Şampiyonası’na galibiyetle başladı
Doğa Spor Kulübü Türkiye Şampiyonası’na galibiyetle başladı
Kastamonu GSİM’den Çifte Türkiye Şampiyonluğu! Erkek ve Kadın Takımları Zirvede
Kastamonu GSİM’den Çifte Türkiye Şampiyonluğu! Erkek ve Kadın Takımları Zirvede
Kastamonu GSİM Voleybol Takımları Türkiye Şampiyonluğu için parkede
Kastamonu GSİM Voleybol Takımları Türkiye Şampiyonluğu için parkede
Spor37 - Kastamonu'da Spor - Kastamonu Spor Gazetesi
2025 - Spor37 © Tüm hakları saklıdır.