Voleybol’da şampiyon Mustafa Kaya Anadolu Lisesi

Kastamonu Liseler Arası Genç Kızlar Voleybol İl Şampiyonası’nda Mustafa Kaya Anadolu Lisesi, finalde Bozkurt Çok Programlı Anadolu Lisesi’ni yenerek şampiyon oldu.

0 Yorum Yapıldı
Bağlantı kopyalandı!
Voleybol’da şampiyon Mustafa Kaya Anadolu Lisesi

Kastamonu’da düzenlenen Liseler Arası Genç Kızlar Voleybol İl Şampiyonası büyük heyecana sahne oldu.

Final maçında Mustafa Kaya Anadolu Lisesi,  Bozkurt Çok Programlı Anadolu Lisesi Kız Voleybol Takımını mağlup ederek il şampiyonluğuna ulaştı.

Final karşılaşması boyunca üstün bir performans sergileyen Mustafa Kaya Anadolu Lisesi, maçın bitiş düdüğüyle birlikte şampiyonluk sevincini doyasıya yaşadı.

Tribünleri dolduran Mustafa Kaya Anadolu Lisesi taraftarları, takımlarına maç boyunca verdikleri coşkulu destekle dikkat çekti.

Karşılaşmanın ardından Beden Eğitimi Öğretmeni Muharrem Özkalaycı ile birlikte sporcular tribünlerdeki taraftar öğrencilerle şampiyonluğu hep birlikte kutladı.

Bu sonuçla Mustafa Kaya Anadolu Lisesi, Kastamonu’yu bölge müsabakalarında temsil etme hakkı kazandı.

Yorum Yap

Benzer Haberler
Liseler Arası Plaj Voleybolu Heyecanı Abana’da başlıyor
Liseler Arası Plaj Voleybolu Heyecanı Abana’da başlıyor
Hedef Spor Kulübü’nden Duygulandıran Vefa: Serkan Altunel unutulmadı
Hedef Spor Kulübü’nden Duygulandıran Vefa: Serkan Altunel unutulmadı
Doğa Spor Kulübü Galatasaray maçı öncesi son 16’yı garantiledi
Doğa Spor Kulübü Galatasaray maçı öncesi son 16’yı garantiledi
Doğa Spor Kulübü Türkiye Şampiyonası’na galibiyetle başladı
Doğa Spor Kulübü Türkiye Şampiyonası’na galibiyetle başladı
Şehit Ahmet Şahan Spor Lisesi Türkiye Finallerine damga vurdu
Şehit Ahmet Şahan Spor Lisesi Türkiye Finallerine damga vurdu
Kastamonu GSİM’den Çifte Türkiye Şampiyonluğu! Erkek ve Kadın Takımları Zirvede
Kastamonu GSİM’den Çifte Türkiye Şampiyonluğu! Erkek ve Kadın Takımları Zirvede
Spor37 - Kastamonu'da Spor - Kastamonu Spor Gazetesi
2025 - Spor37 © Tüm hakları saklıdır.