Sertaç Güzel, GMG Kastamonuspor’dan ayrıldı

GMG Kastamonuspor’un deneyimli kalecisi Sertaç Güzel, takımdan ayrıldığını duyurdu.

0 Yorum Yapıldı
Bağlantı kopyalandı!
Sertaç Güzel, GMG Kastamonuspor’dan ayrıldı

GMG Kastamonuspor’un deneyimli kalecisi Sertaç Güzel, takımdan ayrıldığını duyurdu.

34 yaşındaki file bekçisi, bu sezon 23 maçta görev alarak takımına önemli katkılarda bulunmuştu.

Sertaç Güzel, ayrılığını sosyal medya hesabından yaptığı açıklama ile duyurdu. Tecrübeli kaleci, yaptığı paylaşımda şu ifadelere yer verdi:

“Kastamonuspor ile olan sözleşmemi kendi isteğimle, karşılıklı anlaşarak sona erdirmiş bulunmaktayım. İki taraf için de hayırlısı olsun.”

GMG Kastamonuspor’dan ayrılan Sertaç Güzel’in kariyerine nerede devam edeceği merakla bekleniyor.

 

Yorum Yap

Benzer Haberler
Kastamonuspor’un Rakipleri Belli Oldu! Kırmızı-Siyahlılar Zorlu Beyaz Grup’ta
Kastamonuspor’un Rakipleri Belli Oldu! Kırmızı-Siyahlılar Zorlu Beyaz Grup’ta
Kastamonuspor Tarihinde Bir İlk: Ahu Bahar İlk Kadın Başkan Yardımcısı oldu
Kastamonuspor Tarihinde Bir İlk: Ahu Bahar İlk Kadın Başkan Yardımcısı oldu
GMG Kastamonuspor’da yeni yönetim belli oldu
GMG Kastamonuspor’da yeni yönetim belli oldu
Kastamonuspor’da yeni dönem: Taraftar endişeli, Gözler yeni yönetimde
Kastamonuspor’da yeni dönem: Taraftar endişeli, Gözler yeni yönetimde
Kastamonuspor’un yeni başkanı Arif Osman Gençtürk kimdir?
Kastamonuspor’un yeni başkanı Arif Osman Gençtürk kimdir?
GMG Kastamonuspor’da yeni başkan belli oldu
GMG Kastamonuspor’da yeni başkan belli oldu
Spor37 - Kastamonu'da Spor - Kastamonu Spor Gazetesi
2025 - Spor37 © Tüm hakları saklıdır.