Oğuzhan Doğan Kastamonuspor’a veda etti

GMG Kastamonuspor’da Oğuzhan Doğan sosyal medya hesabından paylaşım yaparak takıma veda etti. 

0 Yorum Yapıldı
Bağlantı kopyalandı!
Oğuzhan Doğan Kastamonuspor’a veda etti

GMG Kastamonuspor’da Oğuzhan Doğan sosyal medya hesabından paylaşım yaparak takıma veda etti.

Kastamonu oyuncu yaptığı açıklamada, “Memleketimden ayrılmak için izin istemiş bulunmaktayım bu süreçte yanımda olan başta ağabeyim, babam Cengiz Aygün başkanım, Abdülaziz Solmaz abime, Adem Çağlayan hocama, katkıları için cok teşekkür ederim.

Ayrıca 12 numaraya her zaman yanımda oldukları için ayrı şükranlarımı sunuyorum şimdilik elveda memleket” diye açıklama yaptı.

Oğuzhan Doğan, Nesine 2. Lig ve Türkiye kupası maçlarında 10 kez forma giyerken sadece iki maçta ilk 11’de forma şansı bulmuştu.

Yorum Yap

Benzer Haberler
Kastamonuspor Tarihinde Bir İlk: Ahu Bahar İlk Kadın Başkan Yardımcısı oldu
Kastamonuspor Tarihinde Bir İlk: Ahu Bahar İlk Kadın Başkan Yardımcısı oldu
GMG Kastamonuspor’da yeni yönetim belli oldu
GMG Kastamonuspor’da yeni yönetim belli oldu
Kastamonuspor’da yeni dönem: Taraftar endişeli, Gözler yeni yönetimde
Kastamonuspor’da yeni dönem: Taraftar endişeli, Gözler yeni yönetimde
Kastamonuspor’un yeni başkanı Arif Osman Gençtürk kimdir?
Kastamonuspor’un yeni başkanı Arif Osman Gençtürk kimdir?
GMG Kastamonuspor’da yeni başkan belli oldu
GMG Kastamonuspor’da yeni başkan belli oldu
Onur Beşel GMG Kastamonuspor’a Veda Etti
Onur Beşel GMG Kastamonuspor’a Veda Etti
Spor37 - Kastamonu'da Spor - Kastamonu Spor Gazetesi
2025 - Spor37 © Tüm hakları saklıdır.