Muşspor, Erkam Reşmen ile prensipte anlaştı

TFF 2. Lig’in yeni ekiplerinden Muşspor, savunma hattına Kastamonusporlu oyuncuyu katıyor.

0 Yorum Yapıldı
Bağlantı kopyalandı!
Muşspor, Erkam Reşmen ile prensipte anlaştı

TFF 2. Lig’in yeni ekiplerinden Muşspor, savunma hattını tecrübeli bir isimle güçlendirmeye hazırlanıyor.

Sarı-siyahlılar, geçtiğimiz sezon GMG Kastamonuspor forması giyen 35 yaşındaki stoper Erkam Reşmen ile prensip anlaşmasına vardı.

Tecrübeli oyuncunun, herhangi bir aksilik yaşanmaması halinde önümüzdeki günlerde Muşspor ile resmi sözleşme imzalaması bekleniyor.

Erkam Reşmen, 2024-2025 sezonunda Kastamonuspor formasıyla 32 karşılaşmada görev aldı ve istikrarlı performansıyla dikkat çekti.

Muş temsilcisi, yeni sezonda iddialı bir kadro kurmak için transfer çalışmalarına hız kesmeden devam ediyor.

 

Yorum Yap

Benzer Haberler
Kastamonuspor Tarihinde Bir İlk: Ahu Bahar İlk Kadın Başkan Yardımcısı oldu
Kastamonuspor Tarihinde Bir İlk: Ahu Bahar İlk Kadın Başkan Yardımcısı oldu
GMG Kastamonuspor’da yeni yönetim belli oldu
GMG Kastamonuspor’da yeni yönetim belli oldu
Kastamonuspor’da yeni dönem: Taraftar endişeli, Gözler yeni yönetimde
Kastamonuspor’da yeni dönem: Taraftar endişeli, Gözler yeni yönetimde
Kastamonuspor’un yeni başkanı Arif Osman Gençtürk kimdir?
Kastamonuspor’un yeni başkanı Arif Osman Gençtürk kimdir?
GMG Kastamonuspor’da yeni başkan belli oldu
GMG Kastamonuspor’da yeni başkan belli oldu
Onur Beşel GMG Kastamonuspor’a Veda Etti
Onur Beşel GMG Kastamonuspor’a Veda Etti
Spor37 - Kastamonu'da Spor - Kastamonu Spor Gazetesi
2025 - Spor37 © Tüm hakları saklıdır.