Kastamonuspor, Taner Gümüş transferini açıkladı

GMG Kastamonuspor, Taner Gümüş transferini resmen duyurdu.

0 Yorum Yapıldı
Bağlantı kopyalandı!
Kastamonuspor, Taner Gümüş transferini açıkladı

GMG Kastamonuspor, devre arası transfer sezonunda ikinci transferini resmen açıkladı.

GMG Kastamonuspor sosyal medya hesabından yapılan paylaşımda kulüp başkanı Cengiz Aygün, Taner Gümüş ile resmi sözleşmeyi imzaladı.

Genç kanat oyuncusu sezonun geri kalanında kırmızı siyahlıların başarısı için ter dökecek.

Yorum Yap

Benzer Haberler
Kastamonuspor’un Rakipleri Belli Oldu! Kırmızı-Siyahlılar Zorlu Beyaz Grup’ta
Kastamonuspor’un Rakipleri Belli Oldu! Kırmızı-Siyahlılar Zorlu Beyaz Grup’ta
Kastamonuspor Tarihinde Bir İlk: Ahu Bahar İlk Kadın Başkan Yardımcısı oldu
Kastamonuspor Tarihinde Bir İlk: Ahu Bahar İlk Kadın Başkan Yardımcısı oldu
GMG Kastamonuspor’da yeni yönetim belli oldu
GMG Kastamonuspor’da yeni yönetim belli oldu
Kastamonuspor’da yeni dönem: Taraftar endişeli, Gözler yeni yönetimde
Kastamonuspor’da yeni dönem: Taraftar endişeli, Gözler yeni yönetimde
Kastamonuspor’un yeni başkanı Arif Osman Gençtürk kimdir?
Kastamonuspor’un yeni başkanı Arif Osman Gençtürk kimdir?
GMG Kastamonuspor’da yeni başkan belli oldu
GMG Kastamonuspor’da yeni başkan belli oldu
Spor37 - Kastamonu'da Spor - Kastamonu Spor Gazetesi
2025 - Spor37 © Tüm hakları saklıdır.