Kastamonuspor, Batman deplasmanından 1 puanla dönüyor

GMG Kastamonuspo,r kritik Batman deplasmanından 1 puanla dönüyor.

0 Yorum Yapıldı
Bağlantı kopyalandı!
Kastamonuspor, Batman deplasmanından 1 puanla dönüyor

Nesine 2. Lig Beyaz Grup 19. Hafta maçında GMG Kastamonuspor deplasmanda Batman Petrolspor’a konuk oldu.

Batman Yeni Şehir Stadyumu’nda oynanan maça Batmanlı futbolseverler yoğun ilgi gösterdi.

Temsilcimiz Barış Gök’ün ortasında Alptekin Çaylı’nın kafa vuruşu ile 8. dakika da 1-0 öne geçti.

Batman ekibi 12. dakikada penaltı kazandı. Topun başına geçen İshak Çakmak skoru eşitledi. (1-1)

Kırmızı siyahlılar ilk yarıda Ali Altınöz ile karşı karşıya bir pozisyondan yararlanamadı İlk devre 1-1 eşitlikle geçildi.

İkinci devrede ev sahibi Batman Petrolspor daha baskın bir futbol oynamasına karşın iki takımda başka gol üretemedi.

Karşılaşma 1-1 beraberlikle sonuçlanırken, Batman Petrolspor 40, GMG Kastamonuspor 39 puana yükseldi.

Beyaz grubun lideri Sarıyer ise 19. haftayı 47 puanla tamamladı.

 

Yorum Yap

Benzer Haberler
Kastamonuspor Tarihinde Bir İlk: Ahu Bahar İlk Kadın Başkan Yardımcısı oldu
Kastamonuspor Tarihinde Bir İlk: Ahu Bahar İlk Kadın Başkan Yardımcısı oldu
GMG Kastamonuspor’da yeni yönetim belli oldu
GMG Kastamonuspor’da yeni yönetim belli oldu
Kastamonuspor’da yeni dönem: Taraftar endişeli, Gözler yeni yönetimde
Kastamonuspor’da yeni dönem: Taraftar endişeli, Gözler yeni yönetimde
Kastamonuspor’un yeni başkanı Arif Osman Gençtürk kimdir?
Kastamonuspor’un yeni başkanı Arif Osman Gençtürk kimdir?
GMG Kastamonuspor’da yeni başkan belli oldu
GMG Kastamonuspor’da yeni başkan belli oldu
Onur Beşel GMG Kastamonuspor’a Veda Etti
Onur Beşel GMG Kastamonuspor’a Veda Etti
Spor37 - Kastamonu'da Spor - Kastamonu Spor Gazetesi
2025 - Spor37 © Tüm hakları saklıdır.