Kastamonuspor, Antalya’da 3 puanı 3 golle aldı

Nesine 2. Lig Beyaz Grup 11. hafta maçında lider GMG Kastamonuspor deplasmanda Kepezspor A.Ş’ye konuk oldu.

0 Yorum Yapıldı
Bağlantı kopyalandı!
Kastamonuspor, Antalya’da 3 puanı 3 golle aldı

Nesine 2. Lig Beyaz Grup 11. hafta maçında lider GMG Kastamonuspor deplasmanda Kepezspor A.Ş’ye konuk oldu.

23. dakikada golcü oyuncusu Okan Eken le 1-0 öne geçen temsilcimiz, 26 dakikasında kalesinde golü gördü. Kepezspor’un beraberlik golünü Ahmet Yazar kaydetti.

29. dakikada Okan Eken tekrar sahneye çıktı ve takımını 2-1 öne geçirdi.

Dakikalar 42’yi gösterdiğinde İlyas Kubilay Yavuz ile bir gol daha bulan temsilcimiz maçtan 3-1 galip ayrıldı.

Kırmızı siyahlılar 11. haftayı 26 puanla lider tamamladı.

Kastamonuspor gelecek hafta 17 Kasım günü Gazi Stadyumu’nda Isparta 32 takımını konuk edecek.

Yorum Yap

Benzer Haberler
GMG Kastamonuspor’dan Taraftara Dijital Hamle: “Süper App” Yakında Hizmette
GMG Kastamonuspor’dan Taraftara Dijital Hamle: “Süper App” Yakında Hizmette
Kastamonuspor’un Rakipleri Belli Oldu! Kırmızı-Siyahlılar Zorlu Beyaz Grup’ta
Kastamonuspor’un Rakipleri Belli Oldu! Kırmızı-Siyahlılar Zorlu Beyaz Grup’ta
Kastamonuspor Tarihinde Bir İlk: Ahu Bahar İlk Kadın Başkan Yardımcısı oldu
Kastamonuspor Tarihinde Bir İlk: Ahu Bahar İlk Kadın Başkan Yardımcısı oldu
GMG Kastamonuspor’da yeni yönetim belli oldu
GMG Kastamonuspor’da yeni yönetim belli oldu
Kastamonuspor’da yeni dönem: Taraftar endişeli, Gözler yeni yönetimde
Kastamonuspor’da yeni dönem: Taraftar endişeli, Gözler yeni yönetimde
Kastamonuspor’un yeni başkanı Arif Osman Gençtürk kimdir?
Kastamonuspor’un yeni başkanı Arif Osman Gençtürk kimdir?
Spor37 - Kastamonu'da Spor - Kastamonu Spor Gazetesi
2025 - Spor37 © Tüm hakları saklıdır.