Kastamonu GSİM takımları galibiyetle başladı

Erkekler ve Kadınlar YURTLİG Voleybol Türkiye Şampiyonaları başladı.

0 Yorum Yapıldı
Bağlantı kopyalandı!
Kastamonu GSİM takımları galibiyetle başladı

Erkekler ve Kadınlar YURTLİG Voleybol Türkiye Şampiyonaları başladı.

Kocaeli’de mücadele eden Kastamonu GSİM Erkek voleybol takımı ilk maçında Aydın GSİM’i 3-2 mağlup etti.

Denizli’de mücadele eden kadın takımı ise Isparta GSİM’i 3-0 mağlup ederek turnuvaya güzel bir başlangıç yaptı.

Yorum Yap

Benzer Haberler
Liseler Arası Plaj Voleybolu Heyecanı Abana’da başlıyor
Liseler Arası Plaj Voleybolu Heyecanı Abana’da başlıyor
Hedef Spor Kulübü’nden Duygulandıran Vefa: Serkan Altunel unutulmadı
Hedef Spor Kulübü’nden Duygulandıran Vefa: Serkan Altunel unutulmadı
Doğa Spor Kulübü Galatasaray maçı öncesi son 16’yı garantiledi
Doğa Spor Kulübü Galatasaray maçı öncesi son 16’yı garantiledi
Doğa Spor Kulübü Türkiye Şampiyonası’na galibiyetle başladı
Doğa Spor Kulübü Türkiye Şampiyonası’na galibiyetle başladı
Kastamonu GSİM’den Çifte Türkiye Şampiyonluğu! Erkek ve Kadın Takımları Zirvede
Kastamonu GSİM’den Çifte Türkiye Şampiyonluğu! Erkek ve Kadın Takımları Zirvede
Kastamonu GSİM Voleybol Takımları Türkiye Şampiyonluğu için parkede
Kastamonu GSİM Voleybol Takımları Türkiye Şampiyonluğu için parkede
Spor37 - Kastamonu'da Spor - Kastamonu Spor Gazetesi
2025 - Spor37 © Tüm hakları saklıdır.