İnebolu Atatürk Ortaokulu ilk maçını kazandı

İnebolu Atatürk Ortaokulu okul sporları faaliyetleri kapsamında Hentbol branşında Türkiye yarı finallerinde ilk maçına çıktı. 

0 Yorum Yapıldı
Bağlantı kopyalandı!
İnebolu Atatürk Ortaokulu ilk maçını kazandı

İnebolu Atatürk Ortaokulu okul sporları faaliyetleri kapsamında Hentbol branşında Türkiye yarı finallerinde ilk maçına çıktı.

Çanakkale Anafartalar Spor Salonu’nda ilk maçına çıkan İnebolu Atatürk Ortaokulu, İzmir Şehit Cafer Atilla Ortaokulu ile karşılaştı.

Temsilcimiz rakibini 14-4 mağlup ederek turnuvaya moralli başladı.

Sporcular ve antrenörleri Sinan Öz ve Cihan Köprülü’yü tebrik eder, diğer maçlarda başarılar dileriz.

Yorum Yap

Benzer Haberler
U20 Kadın Hentbol Milli Takımı’nda Kastamonulu İki Yıldız
U20 Kadın Hentbol Milli Takımı’nda Kastamonulu İki Yıldız
Kastamonu DSİ, Türkiye İkincisi Oldu!
Kastamonu DSİ, Türkiye İkincisi Oldu!
Şehit Ahmet Şahan Spor Lisesi Türkiye Finallerine damga vurdu
Şehit Ahmet Şahan Spor Lisesi Türkiye Finallerine damga vurdu
Kastamonu DSİ finale yükseldi!
Kastamonu DSİ finale yükseldi!
Atlas Hentbol Spor Kulübü ilk yılında Türkiye 7’ncisi oldu
Atlas Hentbol Spor Kulübü ilk yılında Türkiye 7’ncisi oldu
Kastamonu DSİ 5’te 5 yaptı, Türkiye’de son 4’e adını yazdırdı
Kastamonu DSİ 5’te 5 yaptı, Türkiye’de son 4’e adını yazdırdı
Spor37 - Kastamonu'da Spor - Kastamonu Spor Gazetesi
2025 - Spor37 © Tüm hakları saklıdır.