Hasan Baltacı, GMG Kastamonuspor’a başarı diledi

Kastamonu Belediye Başkanı Hasan Baltacı, GMG Kastamonuspor’un tesislerinde ziyarette bulunarak takıma başarı diledi. 

0 Yorum Yapıldı
Bağlantı kopyalandı!
Hasan Baltacı, GMG Kastamonuspor’a başarı diledi

Kastamonu Belediye Başkanı Hasan Baltacı, GMG Kastamonuspor’un tesislerinde ziyarette bulunarak takıma başarı diledi.

12 Mayıs Pazartesi günü İzmir’de Altınordu ile karşılaşacak temsilcimiz son hazırlıklarını yaptı ve İzmir’e uçtu.

Baltacı, kırmızı siyahlıların İzmir yolculuğu öncesi Kastamonuspor tesislerine gelerek oyuncu ve teknik heyete moral verdi.

 

Yorum Yap

Benzer Haberler
Kastamonuspor Tarihinde Bir İlk: Ahu Bahar İlk Kadın Başkan Yardımcısı oldu
Kastamonuspor Tarihinde Bir İlk: Ahu Bahar İlk Kadın Başkan Yardımcısı oldu
GMG Kastamonuspor’da yeni yönetim belli oldu
GMG Kastamonuspor’da yeni yönetim belli oldu
Kastamonuspor’da yeni dönem: Taraftar endişeli, Gözler yeni yönetimde
Kastamonuspor’da yeni dönem: Taraftar endişeli, Gözler yeni yönetimde
Kastamonuspor’un yeni başkanı Arif Osman Gençtürk kimdir?
Kastamonuspor’un yeni başkanı Arif Osman Gençtürk kimdir?
GMG Kastamonuspor’da yeni başkan belli oldu
GMG Kastamonuspor’da yeni başkan belli oldu
Onur Beşel GMG Kastamonuspor’a Veda Etti
Onur Beşel GMG Kastamonuspor’a Veda Etti
Spor37 - Kastamonu'da Spor - Kastamonu Spor Gazetesi
2025 - Spor37 © Tüm hakları saklıdır.