GMG Kastamonuspor’un Antalya kampı başladı

GMG Kastamonuspor, ligin ikinci yarısı için hazırlıklarına başladı.

0 Yorum Yapıldı
Bağlantı kopyalandı!
GMG Kastamonuspor’un Antalya kampı başladı

GMG Kastamonuspor, 2. Devre etap çalışmaları için Antalya’da hazırlıklarına başladı.

Titanic Deluxe Belek otelde hazırlıklara başlayan kırmızı siyahlılar kampın ilk antrenmanını yaptı.

Yoğun bir yağış altında yapılan idmanda futbolcular neşeli göründü.

 

 

Yorum Yap

Benzer Haberler
Kastamonuspor’un Rakipleri Belli Oldu! Kırmızı-Siyahlılar Zorlu Beyaz Grup’ta
Kastamonuspor’un Rakipleri Belli Oldu! Kırmızı-Siyahlılar Zorlu Beyaz Grup’ta
Kastamonuspor Tarihinde Bir İlk: Ahu Bahar İlk Kadın Başkan Yardımcısı oldu
Kastamonuspor Tarihinde Bir İlk: Ahu Bahar İlk Kadın Başkan Yardımcısı oldu
GMG Kastamonuspor’da yeni yönetim belli oldu
GMG Kastamonuspor’da yeni yönetim belli oldu
Kastamonuspor’da yeni dönem: Taraftar endişeli, Gözler yeni yönetimde
Kastamonuspor’da yeni dönem: Taraftar endişeli, Gözler yeni yönetimde
Kastamonuspor’un yeni başkanı Arif Osman Gençtürk kimdir?
Kastamonuspor’un yeni başkanı Arif Osman Gençtürk kimdir?
GMG Kastamonuspor’da yeni başkan belli oldu
GMG Kastamonuspor’da yeni başkan belli oldu
Spor37 - Kastamonu'da Spor - Kastamonu Spor Gazetesi
2025 - Spor37 © Tüm hakları saklıdır.