GMG Kastamonuspor’da kongre yeniden ertelendi

GMG Kastamonuspor’da olağan genel kurul süreci bir kez daha ertelendi.

0 Yorum Yapıldı
Bağlantı kopyalandı!
GMG Kastamonuspor’da kongre yeniden ertelendi

GMG Kastamonuspor’da olağan genel kurul süreci bir kez daha ertelendi.

31 Mayıs’ta yapılması planlanan ancak yeterli çoğunluk sağlanamadığı için 21 Haziran’a ertelenen kongre, bugün saat 16.00’da Gençlik Merkezi Toplantı Salonu’nda gerçekleştirilecekti. Ancak yeniden çoğunluk sağlanamaması nedeniyle kongre, tüzük gereği 12 Temmuz 2025 tarihine bırakıldı.

Mevcut Başkan Cengiz Aygün’ün yeniden aday olmayacağını açıklamasının ardından gözler yeni yönetimi belirleyecek olan kongreye çevrilmişti.

Ancak kulübe henüz bir başkan adayı çıkmaması ve katılım yetersizliği, sürecin yeniden ertelenmesine neden oldu.

Kırmızı-siyahlı kulüpte gözler şimdi 12 Temmuz’da yapılacak olan ikinci toplantıya çevrildi.

Yorum Yap

Benzer Haberler
Kastamonuspor Tarihinde Bir İlk: Ahu Bahar İlk Kadın Başkan Yardımcısı oldu
Kastamonuspor Tarihinde Bir İlk: Ahu Bahar İlk Kadın Başkan Yardımcısı oldu
GMG Kastamonuspor’da yeni yönetim belli oldu
GMG Kastamonuspor’da yeni yönetim belli oldu
Kastamonuspor’da yeni dönem: Taraftar endişeli, Gözler yeni yönetimde
Kastamonuspor’da yeni dönem: Taraftar endişeli, Gözler yeni yönetimde
Kastamonuspor’un yeni başkanı Arif Osman Gençtürk kimdir?
Kastamonuspor’un yeni başkanı Arif Osman Gençtürk kimdir?
GMG Kastamonuspor’da yeni başkan belli oldu
GMG Kastamonuspor’da yeni başkan belli oldu
Onur Beşel GMG Kastamonuspor’a Veda Etti
Onur Beşel GMG Kastamonuspor’a Veda Etti
Spor37 - Kastamonu'da Spor - Kastamonu Spor Gazetesi
2025 - Spor37 © Tüm hakları saklıdır.