GMG Kastamonuspor U-19 3 puanı, 3 golle aldı

U 19 Bölgesel Gelişim Ligi 4 grupta mücadele eden GMG Kastamonuspor, Çankaya deplasmanında 3 golle kazandı. 

0 Yorum Yapıldı
Bağlantı kopyalandı!
GMG Kastamonuspor U-19 3 puanı, 3 golle aldı

U 19 Bölgesel Gelişim Ligi 4 grupta mücadele eden GMG Kastamonuspor, Çankaya deplasmanında 3 golle kazandı.

Gölbaşı Mogan Stadyumu’nda oynanan maçta Çankaya SK’ya konuk olan temsilcimiz deplasmanda 3 puanı 3 golle kazandı.

Bu sezon deplasmanda kaybetmeyen kırmızı siyahlılar 8 maç sonunda 4 galibiyet, 3 beraberlik ile haftayı 15 puanla kapattı.

 

Yorum Yap

Benzer Haberler
Cide Kaleci Akademisinin İlk Büyük Başarısı: Çınar Aydın Alanyaspor yolunda
Cide Kaleci Akademisinin İlk Büyük Başarısı: Çınar Aydın Alanyaspor yolunda
Kastamonu Yolspor, Türkiye Şampiyonası’na Penaltılarla veda etti
Kastamonu Yolspor, Türkiye Şampiyonası’na Penaltılarla veda etti
İnebolu 9 Haziran SK, Türkiye Şampiyonası’na mağlubiyetle başladı
İnebolu 9 Haziran SK, Türkiye Şampiyonası’na mağlubiyetle başladı
U18 Türkiye Futbol Şampiyonası 1. Kademe müsabakaları Kastamonu’da başlıyor
U18 Türkiye Futbol Şampiyonası 1. Kademe müsabakaları Kastamonu’da başlıyor
GMG Kastamonuspor U16 Türkiye Üçüncüsü oldu!
GMG Kastamonuspor U16 Türkiye Üçüncüsü oldu!
GMG Kastamonusporlu Genç Futbolcu Erenşah Ergün hayatını kaybetti
GMG Kastamonusporlu Genç Futbolcu Erenşah Ergün hayatını kaybetti
Spor37 - Kastamonu'da Spor - Kastamonu Spor Gazetesi
2025 - Spor37 © Tüm hakları saklıdır.