GMG Kastamonuspor Kulüp Müdürü Nuri Dinç, Muşspor ile anlaştı

GMG Kastamonuspor’da önemli bir ayrılık yaşandı.

0 Yorum Yapıldı
Bağlantı kopyalandı!
GMG Kastamonuspor Kulüp Müdürü Nuri Dinç, Muşspor ile anlaştı

GMG Kastamonuspor’da önemli bir ayrılık yaşandı.

Kulüp Müdürü Nuri Dinç, TFF 2. Lig ekiplerinden Muşspor ile anlaşma sağladı. Dinç’in ayrılığı sonrası Kastamonuspor yöneticisi Erkan Yılmaz’dan anlamlı bir veda mesajı geldi.

Yılmaz, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, “Kulübümüze katkıları için teşekkür ederim. Unutulmayacaksın Nuri Müdürüm… Allah yolunu açık etsin inşallah.” ifadelerine yer verdi.

Nuri Dinç ise yaptığı açıklamada şu sözlerle veda etti:

“Allah utandırmasın diyerek girdiğim kapıdan alnım dik olarak ayrılıyorum. Kulüp Başkanımız Sayın Cengiz Aygün’e, tüm yöneticilerimize ve burada tanıdığım gönlü güzel dostlarıma haklarını helal etmelerini diliyorum.”

Kastamonuspor camiasında derin izler bırakan Nuri Dinç’in yeni durağı olan Muşspor’da görevine kısa süre içinde başlaması bekleniyor.

Yorum Yap

Benzer Haberler
Kastamonuspor’un Rakipleri Belli Oldu! Kırmızı-Siyahlılar Zorlu Beyaz Grup’ta
Kastamonuspor’un Rakipleri Belli Oldu! Kırmızı-Siyahlılar Zorlu Beyaz Grup’ta
Kastamonuspor Tarihinde Bir İlk: Ahu Bahar İlk Kadın Başkan Yardımcısı oldu
Kastamonuspor Tarihinde Bir İlk: Ahu Bahar İlk Kadın Başkan Yardımcısı oldu
GMG Kastamonuspor’da yeni yönetim belli oldu
GMG Kastamonuspor’da yeni yönetim belli oldu
Kastamonuspor’da yeni dönem: Taraftar endişeli, Gözler yeni yönetimde
Kastamonuspor’da yeni dönem: Taraftar endişeli, Gözler yeni yönetimde
Kastamonuspor’un yeni başkanı Arif Osman Gençtürk kimdir?
Kastamonuspor’un yeni başkanı Arif Osman Gençtürk kimdir?
GMG Kastamonuspor’da yeni başkan belli oldu
GMG Kastamonuspor’da yeni başkan belli oldu
Spor37 - Kastamonu'da Spor - Kastamonu Spor Gazetesi
2025 - Spor37 © Tüm hakları saklıdır.