GMG Kastamonuspor geriden gelerek kazandı 2-1

Nesine 2. Lig Beyaz Grup 33. hafta maçında GMG Kastamonuspor, Gazi Stadyumu’nda İskenderunspor’u ağırladı.

0 Yorum Yapıldı
Bağlantı kopyalandı!
GMG Kastamonuspor geriden gelerek kazandı 2-1

Nesine 2. Lig Beyaz Grup 33. hafta maçında GMG Kastamonuspor, Gazi Stadyumu’nda İskenderunspor’u ağırladı.

İlk yarı iki takımda aradığı golü bulamadı.

İkinci yarı başlama düdüğü ile konuk İskenderunspor 46. dakika Muhammet Beşir ile 1-0 öne geçti.

Maçın son yarım saatlik dilimi yoğun yağış altında oynandı.

Sayısız gol pozisyonuna giren temsilcimiz dakika 75’de Ersel Aslıyüksek’in ayağından attığı penaltı golü ile skoru eşitledi. (1-1)

Golden sonra rakip kaleye sağlı sollu yüklenmeye devam eden kırmızı-siyahlılar 87. dakikada Taner Gümüş’ün asistinde Kerem Baykuş ile maçta öne geçti. (2-1)

Maçın sonuna +6 dakika uzatma eklendi. Temsilcimiz üstünlüğünü korudu ve ligde son iç saha maçında galip gelerek play-offlar öncesi moral kazandı.

Yorum Yap

Benzer Haberler
Kastamonuspor Tarihinde Bir İlk: Ahu Bahar İlk Kadın Başkan Yardımcısı oldu
Kastamonuspor Tarihinde Bir İlk: Ahu Bahar İlk Kadın Başkan Yardımcısı oldu
GMG Kastamonuspor’da yeni yönetim belli oldu
GMG Kastamonuspor’da yeni yönetim belli oldu
Kastamonuspor’da yeni dönem: Taraftar endişeli, Gözler yeni yönetimde
Kastamonuspor’da yeni dönem: Taraftar endişeli, Gözler yeni yönetimde
Kastamonuspor’un yeni başkanı Arif Osman Gençtürk kimdir?
Kastamonuspor’un yeni başkanı Arif Osman Gençtürk kimdir?
GMG Kastamonuspor’da yeni başkan belli oldu
GMG Kastamonuspor’da yeni başkan belli oldu
Onur Beşel GMG Kastamonuspor’a Veda Etti
Onur Beşel GMG Kastamonuspor’a Veda Etti
Spor37 - Kastamonu'da Spor - Kastamonu Spor Gazetesi
2025 - Spor37 © Tüm hakları saklıdır.