GMG Kastamonuspor, Ankaragücü’ne 2-0 mağlup oldu

TFF 2. Lig Beyaz Grup 11. hafta mücadelesinde GMG Kastamonuspor, evinde konuk ettiği MKE Ankaragücü’ne 2-0 yenilerek sahadan puansız ayrıldı.

0 Yorum Yapıldı
Bağlantı kopyalandı!
GMG Kastamonuspor, Ankaragücü’ne 2-0 mağlup oldu

2. Lig Beyaz Grup’un 11. haftasında GMG Kastamonuspor,  Gazi Stadyumu’nda MKE Ankaragücü’nü konuk etti. Mücadele, başkent ekibinin 2-0 üstünlüğüyle sona erdi.

Maça hızlı başlayan MKE Ankaragücü, henüz 4. dakikada öne geçti. İsmail Çokçalış’ın sağ kanattan yaptığı ortada tecrübeli futbolcu Mahmut Tekdemir’in kafa golüyle takımını öne geçirdi.

İlk yarının son dakikalarında Enes Tepecik’in kaydettiği golle farkı ikiye çıkaran sarı-lacivertli ekip, devreye 2-0’lık üstünlükle girdi.

Karşılaşmanın ikinci yarısında her iki takım da gol fırsatlarını değerlendiremezken, skorda değişiklik olmadı ve mücadele 2-0 Ankaragücü’nün galibiyetiyle tamamlandı.

Kastamonu deplasmanında takımlarını yalnız bırakmayan Ankaragücü taraftarları, 90 dakika boyunca tribünlerde coşkulu tezahüratlarda bulundu.

Bu sonuçla GMG Kastamonuspor 15 puanda kalırken, MKE Ankaragücü puanını 15’e yükseltti.

Yorum Yap

Benzer Haberler
Kastamonuspor’da Olağanüstü Seçimli Genel Kurul Kararı!
Kastamonuspor’da Olağanüstü Seçimli Genel Kurul Kararı!
Mustafa Arda Kartal Kastamonuspor’a Veda Etti! Eskişehirspor Devrede
Mustafa Arda Kartal Kastamonuspor’a Veda Etti! Eskişehirspor Devrede
Kastamonuspor’da Ümit Tütünci Defteri Açılmadan Kapandı!
Kastamonuspor’da Ümit Tütünci Defteri Açılmadan Kapandı!
Kastamonuspor’un Yeni Sportif Direktörü Ali Eren Beşerler oldu
Kastamonuspor’un Yeni Sportif Direktörü Ali Eren Beşerler oldu
Kastamonuspor’da yeni teknik direktör Ümit Tütünci
Kastamonuspor’da yeni teknik direktör Ümit Tütünci
Kastamonuspor’da İstifa Depremi! Transfer Tahtası Krizi Büyüyor
Kastamonuspor’da İstifa Depremi! Transfer Tahtası Krizi Büyüyor
Spor37 - Kastamonu'da Spor - Kastamonu Spor Gazetesi
2025 - Spor37 © Tüm hakları saklıdır.