Ergin Keleş, üniversite öğrencileri ile buluştu

GMG Kastamonuspor teknik direktörü Ergin Keleş, Kastamonuspor Üniversitesi’nde öğrenciler ile buluştu. 

0 Yorum Yapıldı
Bağlantı kopyalandı!
Ergin Keleş, üniversite öğrencileri ile buluştu

GMG Kastamonuspor teknik direktörü Ergin Keleş, Kastamonuspor Üniversitesi’nde öğrenciler ile buluştu.

Ergin Keleş, Kastamonu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Uluslararası Ticaret ve Lojistik Topluluğu tarafından düzenlenen programda üniversite öğrencileriyle bir araya geldi.

Keleş, futbol ve liderlik üzerine mesajlar verdi, öğrencileri GMG Kastamonuspor’un play-off karşılaşmalarına davet etti.

 

Yorum Yap

Benzer Haberler
Kastamonuspor’un Rakipleri Belli Oldu! Kırmızı-Siyahlılar Zorlu Beyaz Grup’ta
Kastamonuspor’un Rakipleri Belli Oldu! Kırmızı-Siyahlılar Zorlu Beyaz Grup’ta
Kastamonuspor Tarihinde Bir İlk: Ahu Bahar İlk Kadın Başkan Yardımcısı oldu
Kastamonuspor Tarihinde Bir İlk: Ahu Bahar İlk Kadın Başkan Yardımcısı oldu
GMG Kastamonuspor’da yeni yönetim belli oldu
GMG Kastamonuspor’da yeni yönetim belli oldu
Kastamonuspor’da yeni dönem: Taraftar endişeli, Gözler yeni yönetimde
Kastamonuspor’da yeni dönem: Taraftar endişeli, Gözler yeni yönetimde
Kastamonuspor’un yeni başkanı Arif Osman Gençtürk kimdir?
Kastamonuspor’un yeni başkanı Arif Osman Gençtürk kimdir?
GMG Kastamonuspor’da yeni başkan belli oldu
GMG Kastamonuspor’da yeni başkan belli oldu
Spor37 - Kastamonu'da Spor - Kastamonu Spor Gazetesi
2025 - Spor37 © Tüm hakları saklıdır.