Ergin Keleş, Erzincanspor maçını değerlendirdi

GMG Kastamonuspor Teknik Direktörü Ergin Keleş, 2-2’lik Erzincanspor deplasman beraberliği sonrası açıklamalarda bulundu.

0 Yorum Yapıldı
Bağlantı kopyalandı!
Ergin Keleş, Erzincanspor maçını değerlendirdi

GMG Kastamonuspor Teknik Direktörü Ergin Keleş, 2-2’lik Erzincanspor deplasman beraberliği sonrası açıklamalarda bulundu.

Keleş: “Hafta içi oyuncularımızla yaptığımız toplantı ve çalışma metodlarımızla artık tamamen play-off’ta kullanabileceğimiz formasyon ve opsiyonlar üzerinde duruyoruz.

İlk devre rakibimizin birkaç hücum geçişi dışında tamamen oyuna hakimdik ancak yerleşik hücumda hareketsiz kalışımız eksikliğimiz oldu. İkinci devre oyunumuzun gücünü ve hareketliliğimizi arttırmamız birçok pozisyon üretmemizi de sağladı. Maçın hiçbir anında reaksiyon vermekten çekinmeyen oyuncularımı tebrik ediyorum. Özellikle set hücumlarımızı daha da geliştirerek en iyi halimizle Play-off’ta olacağız. Erzincanspor camiasına kalan maçlarında başarılar diliyorum.”

Yorum Yap

Benzer Haberler
Kastamonuspor’un Rakipleri Belli Oldu! Kırmızı-Siyahlılar Zorlu Beyaz Grup’ta
Kastamonuspor’un Rakipleri Belli Oldu! Kırmızı-Siyahlılar Zorlu Beyaz Grup’ta
Kastamonuspor Tarihinde Bir İlk: Ahu Bahar İlk Kadın Başkan Yardımcısı oldu
Kastamonuspor Tarihinde Bir İlk: Ahu Bahar İlk Kadın Başkan Yardımcısı oldu
GMG Kastamonuspor’da yeni yönetim belli oldu
GMG Kastamonuspor’da yeni yönetim belli oldu
Kastamonuspor’da yeni dönem: Taraftar endişeli, Gözler yeni yönetimde
Kastamonuspor’da yeni dönem: Taraftar endişeli, Gözler yeni yönetimde
Kastamonuspor’un yeni başkanı Arif Osman Gençtürk kimdir?
Kastamonuspor’un yeni başkanı Arif Osman Gençtürk kimdir?
GMG Kastamonuspor’da yeni başkan belli oldu
GMG Kastamonuspor’da yeni başkan belli oldu
Spor37 - Kastamonu'da Spor - Kastamonu Spor Gazetesi
2025 - Spor37 © Tüm hakları saklıdır.