Cengiz Aygün’den sitem

GMG Kastamonuspor Kulübü Başkanı Cengiz Aygün, 1461 Trabzon maçı sonrası sert açıklamalarda bulundu.

1 Yorum Yapıldı
Bağlantı kopyalandı!
Cengiz Aygün’den sitem

GMG Kastamonuspor Başkanı Cengiz Aygün, 1461 Trabzon FK maçı ardından sitemkar konuştu.

Sosyal medya hesabından paylaşım yapan Aygün’ün açıklamalarından satır başları;

– Konuşacak çok şey var,  benim yaşadığım aksilikler, Kastamonu’nun takımını sahipsiz bırakması.

– O kadar konuşacak şey var ki! Az kaldı öyle bir konuşacağım ki! Kimse ağzını açamayacak belli insanlar sokağa bile çıkamayacak!

– Eğer eğer bu takım yalnız bırakılmasaydı bugün açık ara liderdi.

-Teşekkürler çocuklar övgünün en güzelini hak ediyorsunuz.

– Teşekkürler hocam, teşekkürler Solmaz,  teşekkürler Kastamonuspor…

Yorumlar

  • M
    Mehmet

    Sonuna kadar haklı Cengiz başkan Kastamonu takımına sahip çıkmıyor.. Tek başına buraya kadar getirmek kolaymı...

    12/02/2025

Yorum Yap

Benzer Haberler
Kastamonuspor’un Rakipleri Belli Oldu! Kırmızı-Siyahlılar Zorlu Beyaz Grup’ta
Kastamonuspor’un Rakipleri Belli Oldu! Kırmızı-Siyahlılar Zorlu Beyaz Grup’ta
Kastamonuspor Tarihinde Bir İlk: Ahu Bahar İlk Kadın Başkan Yardımcısı oldu
Kastamonuspor Tarihinde Bir İlk: Ahu Bahar İlk Kadın Başkan Yardımcısı oldu
GMG Kastamonuspor’da yeni yönetim belli oldu
GMG Kastamonuspor’da yeni yönetim belli oldu
Kastamonuspor’da yeni dönem: Taraftar endişeli, Gözler yeni yönetimde
Kastamonuspor’da yeni dönem: Taraftar endişeli, Gözler yeni yönetimde
Kastamonuspor’un yeni başkanı Arif Osman Gençtürk kimdir?
Kastamonuspor’un yeni başkanı Arif Osman Gençtürk kimdir?
GMG Kastamonuspor’da yeni başkan belli oldu
GMG Kastamonuspor’da yeni başkan belli oldu
Spor37 - Kastamonu'da Spor - Kastamonu Spor Gazetesi
2025 - Spor37 © Tüm hakları saklıdır.