Cengiz Aygün’den şampiyonluk sözü

TRT Radyo 1 yayınına bağlanan GMG Kastamonuspor Başkanı Cengiz Aygün, şampiyonluk sözünü tekrarladı.

0 Yorum Yapıldı
Bağlantı kopyalandı!
Cengiz Aygün’den şampiyonluk sözü

TRT Radyo 1 yayınına bağlanan GMG Kastamonuspor Başkanı Cengiz Aygün, şampiyonluk sözünü tekrarladı.

TRT 1 Radyo yayınında TRT Spor yorumcusu Hayri Ülgen’in yayınına bağlanan Aygün, “Kastamonu’ya bir sözüm var. Bu sözü Allah nasip ederse gerçekleştireceğim.” dedi.

Baskan Aygün; “Allah nasip ederse verdiğimiz sözü tutarak, Kastamonuluların 1. Lig hayallerini gerçekleştireceğiz.” diye konuştu.

Yorum Yap

Benzer Haberler
Kastamonuspor Tarihinde Bir İlk: Ahu Bahar İlk Kadın Başkan Yardımcısı oldu
Kastamonuspor Tarihinde Bir İlk: Ahu Bahar İlk Kadın Başkan Yardımcısı oldu
GMG Kastamonuspor’da yeni yönetim belli oldu
GMG Kastamonuspor’da yeni yönetim belli oldu
Kastamonuspor’da yeni dönem: Taraftar endişeli, Gözler yeni yönetimde
Kastamonuspor’da yeni dönem: Taraftar endişeli, Gözler yeni yönetimde
Kastamonuspor’un yeni başkanı Arif Osman Gençtürk kimdir?
Kastamonuspor’un yeni başkanı Arif Osman Gençtürk kimdir?
GMG Kastamonuspor’da yeni başkan belli oldu
GMG Kastamonuspor’da yeni başkan belli oldu
Onur Beşel GMG Kastamonuspor’a Veda Etti
Onur Beşel GMG Kastamonuspor’a Veda Etti
Spor37 - Kastamonu'da Spor - Kastamonu Spor Gazetesi
2025 - Spor37 © Tüm hakları saklıdır.