Candarbey Spor Kulübü iki oyuncuyu kadrosuna kattı

Türkiye Erkekler Hentbol 2. Ligi’nde mücadele edecek olan Candarbey Spor Kulübü iki oyuncu ile anlaştı.

0 Yorum Yapıldı
Bağlantı kopyalandı!
Candarbey Spor Kulübü iki oyuncuyu kadrosuna kattı

Türkiye Erkekler Hentbol 2. Ligi’nde mücadele edecek olan Candarbey Spor Kulübü iki oyuncu ile anlaştı.

Berkay Tunç ve Mehmet Çay ile anlaşan yeşil siyahlı ekip bu sezon D grubunda yer alacak.

Candarbey Spor Kulübü, D grubunda diğer temsilcimiz İneboluspor ile aynı grupta mücadele edecek.

D grubu temsilcilerimiz dışında Karabük Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü Spor Kulübü, Zonguldak Gençlik Merkezi Spor Kulübü ve 22 Haziran Amasya SK’dan oluştu.

 

Yorum Yap

Benzer Haberler
U20 Kadın Hentbol Milli Takımı’nda Kastamonulu İki Yıldız
U20 Kadın Hentbol Milli Takımı’nda Kastamonulu İki Yıldız
Kastamonu DSİ, Türkiye İkincisi Oldu!
Kastamonu DSİ, Türkiye İkincisi Oldu!
Kastamonu DSİ finale yükseldi!
Kastamonu DSİ finale yükseldi!
Atlas Hentbol Spor Kulübü ilk yılında Türkiye 7’ncisi oldu
Atlas Hentbol Spor Kulübü ilk yılında Türkiye 7’ncisi oldu
Kastamonu DSİ 5’te 5 yaptı, Türkiye’de son 4’e adını yazdırdı
Kastamonu DSİ 5’te 5 yaptı, Türkiye’de son 4’e adını yazdırdı
Kastamonu DSİ Spor Kulübü Türkiye’nin son 8 takımı arasında!
Kastamonu DSİ Spor Kulübü Türkiye’nin son 8 takımı arasında!
Spor37 - Kastamonu'da Spor - Kastamonu Spor Gazetesi
2025 - Spor37 © Tüm hakları saklıdır.