Candarbey Spor Kulübü galibiyet ile başladı

Türkiye Erkekler Hentbol 2. Ligi D grubunda yer alan Candarbey Spor Kulübü, lige galibiyetle başladı. 

0 Yorum Yapıldı
Bağlantı kopyalandı!
Candarbey Spor Kulübü galibiyet ile başladı

Türkiye Erkekler Hentbol 2. Ligi D grubunda yer alan Candarbey Spor Kulübü, lige galibiyetle başladı.

Kastamonu Merkez Spor Salonu’nda Karabük Gençlik Spor ve İl Müdürlüğü Spor Kulübü’nü konuk eden temsilcimiz maçtan 36-27 galip ayrıldı.

Candarbey SK, ikinci hafta maçında deplasmanda 22 Haziran Amasya Hentbol Kulübüne konuk olacak.

Yorum Yap

Benzer Haberler
U20 Kadın Hentbol Milli Takımı’nda Kastamonulu İki Yıldız
U20 Kadın Hentbol Milli Takımı’nda Kastamonulu İki Yıldız
Kastamonu DSİ, Türkiye İkincisi Oldu!
Kastamonu DSİ, Türkiye İkincisi Oldu!
Kastamonu DSİ finale yükseldi!
Kastamonu DSİ finale yükseldi!
Atlas Hentbol Spor Kulübü ilk yılında Türkiye 7’ncisi oldu
Atlas Hentbol Spor Kulübü ilk yılında Türkiye 7’ncisi oldu
Kastamonu DSİ 5’te 5 yaptı, Türkiye’de son 4’e adını yazdırdı
Kastamonu DSİ 5’te 5 yaptı, Türkiye’de son 4’e adını yazdırdı
Kastamonu DSİ Spor Kulübü Türkiye’nin son 8 takımı arasında!
Kastamonu DSİ Spor Kulübü Türkiye’nin son 8 takımı arasında!
Spor37 - Kastamonu'da Spor - Kastamonu Spor Gazetesi
2025 - Spor37 © Tüm hakları saklıdır.