Candarbey, Karabük deplasmanında kazandı

Hentbol Erkekler 2. Ligi D grubu maçında temsilcimiz Candarbey SK, deplasmanda Karabük GSK ile karşılaştı. 

0 Yorum Yapıldı
Bağlantı kopyalandı!
Candarbey, Karabük deplasmanında kazandı

Hentbol Erkekler 2. Ligi D grubu maçında temsilcimiz Candarbey SK, deplasmanda Karabük GSK ile karşılaştı.

Rakibini 33-41 mağlup eden yeşil beyazlı ekip grupta ikinci galibiyetini aldı.

Candarbey SK önümüzdeki hafta 22 Aralık Pazar günü Merkez Spor Salonunda 22 Haziran Amasya Sk’yı konuk edecek.

 

Yorum Yap

Benzer Haberler
U20 Kadın Hentbol Milli Takımı’nda Kastamonulu İki Yıldız
U20 Kadın Hentbol Milli Takımı’nda Kastamonulu İki Yıldız
Kastamonu DSİ, Türkiye İkincisi Oldu!
Kastamonu DSİ, Türkiye İkincisi Oldu!
Kastamonu DSİ finale yükseldi!
Kastamonu DSİ finale yükseldi!
Atlas Hentbol Spor Kulübü ilk yılında Türkiye 7’ncisi oldu
Atlas Hentbol Spor Kulübü ilk yılında Türkiye 7’ncisi oldu
Kastamonu DSİ 5’te 5 yaptı, Türkiye’de son 4’e adını yazdırdı
Kastamonu DSİ 5’te 5 yaptı, Türkiye’de son 4’e adını yazdırdı
Kastamonu DSİ Spor Kulübü Türkiye’nin son 8 takımı arasında!
Kastamonu DSİ Spor Kulübü Türkiye’nin son 8 takımı arasında!
Spor37 - Kastamonu'da Spor - Kastamonu Spor Gazetesi
2025 - Spor37 © Tüm hakları saklıdır.