ANALİG Erkek Voleybol takımı yarı finalde!

Gençlik ve Spor Bakanlığı tarafından düzenlenen Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) Voleybol Grup Müsabakaları, Çorum’da gerçekleştirildi.

0 Yorum Yapıldı
Bağlantı kopyalandı!
ANALİG Erkek Voleybol takımı yarı finalde!

Gençlik ve Spor Bakanlığı tarafından düzenlenen Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) Voleybol Grup Müsabakaları, Çorum’da gerçekleştirildi.

Turnuvada Kastamonu Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü adına Bozkurt ilçesinden katılım sağlayan ANALİG Erkek Voleybol Takımı, büyük bir başarıya imza attı.

Grup müsabakalarında Samsun ve Bolu temsilcileriyle karşılaşan Bozkurt ekibi, her iki rakibini de mağlup ederek adını yarı finale yazdırdı.

Bu sonuçla birlikte takım, Bartın’da düzenlenecek olan yarı final etabında mücadele etme hakkı kazandı.

Spor37 ailesi olarak sporcularımızı ve teknik ekibi tebrik ediyor, yarı finalde başarılar diliyoruz.

Yorum Yap

Benzer Haberler
Liseler Arası Plaj Voleybolu Heyecanı Abana’da başlıyor
Liseler Arası Plaj Voleybolu Heyecanı Abana’da başlıyor
Hedef Spor Kulübü’nden Duygulandıran Vefa: Serkan Altunel unutulmadı
Hedef Spor Kulübü’nden Duygulandıran Vefa: Serkan Altunel unutulmadı
Doğa Spor Kulübü Galatasaray maçı öncesi son 16’yı garantiledi
Doğa Spor Kulübü Galatasaray maçı öncesi son 16’yı garantiledi
Doğa Spor Kulübü Türkiye Şampiyonası’na galibiyetle başladı
Doğa Spor Kulübü Türkiye Şampiyonası’na galibiyetle başladı
Kastamonu GSİM’den Çifte Türkiye Şampiyonluğu! Erkek ve Kadın Takımları Zirvede
Kastamonu GSİM’den Çifte Türkiye Şampiyonluğu! Erkek ve Kadın Takımları Zirvede
Kastamonu GSİM Voleybol Takımları Türkiye Şampiyonluğu için parkede
Kastamonu GSİM Voleybol Takımları Türkiye Şampiyonluğu için parkede
Spor37 - Kastamonu'da Spor - Kastamonu Spor Gazetesi
2025 - Spor37 © Tüm hakları saklıdır.