Alpay Çelebi, Kastamonuspor’a veda etti

GMG Kastamonuspor’un başarılı savunma oyuncusu takımdan ayrıldığını açıkladı.

0 Yorum Yapıldı
Bağlantı kopyalandı!
Alpay Çelebi, Kastamonuspor’a veda etti

GMG Kastamonuspor’da ayrılıklar sürüyor.

Takıma sene başında katılan stoper Alpay Çelebi takımdan ayrıldığını sosyal medya hesabından duyurdu.

Alpay, TFF 1. Lig ekiplerinden Şanlıurfaspor ile anlaşma sağladı.

Alpay Çelebi’nin veda mesajı 

“Yaklaşık 7 aydır formasını gururla terlettiğim Kastamonuspor’dan bugünden itibaren ayrılıyorum.

Bu süreçte bana hep destek olan Başkanımız Sayın Cengiz Aygün’e, her koşulda yanımızda duran sportif direktörümüz Aziz abime, bana güvenip arkamda duran sevgili hocam Adem Çağlayan ve ekibine, ayrıca her an yanımızda olan ve desteklerini esirgemeyen Kastamonuspor taraftarlarına teşekkür ederim.

Yorum Yap

Benzer Haberler
Kastamonuspor Tarihinde Bir İlk: Ahu Bahar İlk Kadın Başkan Yardımcısı oldu
Kastamonuspor Tarihinde Bir İlk: Ahu Bahar İlk Kadın Başkan Yardımcısı oldu
GMG Kastamonuspor’da yeni yönetim belli oldu
GMG Kastamonuspor’da yeni yönetim belli oldu
Kastamonuspor’da yeni dönem: Taraftar endişeli, Gözler yeni yönetimde
Kastamonuspor’da yeni dönem: Taraftar endişeli, Gözler yeni yönetimde
Kastamonuspor’un yeni başkanı Arif Osman Gençtürk kimdir?
Kastamonuspor’un yeni başkanı Arif Osman Gençtürk kimdir?
GMG Kastamonuspor’da yeni başkan belli oldu
GMG Kastamonuspor’da yeni başkan belli oldu
Onur Beşel GMG Kastamonuspor’a Veda Etti
Onur Beşel GMG Kastamonuspor’a Veda Etti
Spor37 - Kastamonu'da Spor - Kastamonu Spor Gazetesi
2025 - Spor37 © Tüm hakları saklıdır.