Abana Belediyesi’nden Abana Gençlerbirliği’ne kutlama

Kastamonu 1. Amatör Futbol Ligi’ne yükselen Abana Gençlerbirliği kutlama yemeğinde bir araya geldi.

0 Yorum Yapıldı
Bağlantı kopyalandı!
Abana Belediyesi’nden Abana Gençlerbirliği’ne kutlama

Kastamonu 1. Amatör Futbol Ligi’ne yükselen Abana Gençlerbirliği, kutlama yemeğinde bir araya geldi.

Abana Belediye Başkanı Seda Oyar, futbolcular ve teknik ekip ile kutlama yemeğinde buluştu.

Tüm takımı başarılarından dolayı takımı tebrik eden Oyar, belediye olarak bundan sonra da Abana Gençlerbirliği’ne gereken desteği vermeye devam edeceklerini söyledi.

Abana Belediyesinden yapılan paylaşımda;

“1. Amatör Lig’e yükselen Abana Gençlerbirliği Spor Kulübümüzü gönülden tebrik ediyoruz. Emeklerinden dolayı başta Spor Kulübü Başkanı Talha Oyar olmak üzere teknik ekibine, sporcularımıza teşekkür ederiz” denildi.

 

Yorum Yap

Benzer Haberler
Ormanspor kaptanı Taha Yıldız’a Mili Davet
Ormanspor kaptanı Taha Yıldız’a Mili Davet
Kastamonu ASKF Genel Kurulu ertelendi!
Kastamonu ASKF Genel Kurulu ertelendi!
Kastamonu ASKF’da seçim heyecanı
Kastamonu ASKF’da seçim heyecanı
GSB Kastamonu Yurtları Futbol Takımı YURTLİG’de galibiyetle başladı
GSB Kastamonu Yurtları Futbol Takımı YURTLİG’de galibiyetle başladı
Başarının arkasındaki isimler: Cide’de Teknik ekip tarih yazdı
Başarının arkasındaki isimler: Cide’de Teknik ekip tarih yazdı
İl Özel İdare Köyhizmetlerispor, İnebolu deplasmanında kazandı!
İl Özel İdare Köyhizmetlerispor, İnebolu deplasmanında kazandı!
Spor37 - Kastamonu'da Spor - Kastamonu Spor Gazetesi
2025 - Spor37 © Tüm hakları saklıdır.