Ormanspor hükmen galip

Kastamonu 1. Amatör Lig 5. haftada oynanması gereken Abana Gençlerbirliği – Ormanspor maçı, Abana ekibinin sağlık sorunları nedeniyle sahaya çıkmaması sonucu Ormanspor’un 3-0 hükmen galibiyetiyle sonuçlandı.

0 Yorum Yapıldı
Bağlantı kopyalandı!
Ormanspor hükmen galip

Kastamonu 1. Amatör Lig’de 5. hafta karşılaşmaları kapsamında oynanması planlanan Abana Gençlerbirliği – Ormanspor maçı oynanamadı.

Abana Gençlerbirliği takımının yaşadığı sağlık sorunları nedeniyle müsabakaya çıkamaması üzerine karşılaşma iptal edildi.

Müsabakanın oynanamaması sonrası, talimatlar gereği Ormanspor sahadan 3-0 hükmen galibiyetle ayrıldı.

Bu sonuçla birlikte Ormanspor, haftayı üç puanla kapatarak ligdeki puanını 13 yaptı.

 

Yorum Yap

Benzer Haberler
Adem Keloğlu yeniden Kastamonu ASKF Başkanı seçildi
Adem Keloğlu yeniden Kastamonu ASKF Başkanı seçildi
Kastamonulu Hakem Emre Kaan Çalışkan Üst Klasman Hakemleri Arasında Yer Aldı
Kastamonulu Hakem Emre Kaan Çalışkan Üst Klasman Hakemleri Arasında Yer Aldı
Ormanspor kaptanı Taha Yıldız’a Mili Davet
Ormanspor kaptanı Taha Yıldız’a Mili Davet
Kastamonu ASKF Genel Kurulu ertelendi!
Kastamonu ASKF Genel Kurulu ertelendi!
Kastamonu ASKF’da seçim heyecanı
Kastamonu ASKF’da seçim heyecanı
GSB Kastamonu Yurtları Futbol Takımı YURTLİG’de galibiyetle başladı
GSB Kastamonu Yurtları Futbol Takımı YURTLİG’de galibiyetle başladı
Spor37 - Kastamonu'da Spor - Kastamonu Spor Gazetesi
2025 - Spor37 © Tüm hakları saklıdır.