1.Amatör Lige çıkan takımlar belli oldu

Kastamonu 2. Amatör Ligi’nde ligin bitimine 1 hafta kala 1. Amatör Lige yükselen takımlar belli oldu.

0 Yorum Yapıldı
Bağlantı kopyalandı!
1.Amatör Lige çıkan takımlar belli oldu

Kastamonu 2. Amatör Ligi’nde ligin bitimine 1 hafta kala 1. Amatör Lige yükselen takımlar belli oldu.

Ligi zirvede tamamlamayı garantileyen Kuzeykentspor ve sıralamada ikinci, üçüncü ve dördüncü bitiren takımlar üst lige yükseldi.

Abana Gençlerbirliği, İnebolu 9 Haziran SK ve Taşköprü GSİM yeni sezonda 1. Amatör Futbol Ligi’nde mücade edecek.

Yorum Yap

Benzer Haberler
Adem Keloğlu yeniden Kastamonu ASKF Başkanı seçildi
Adem Keloğlu yeniden Kastamonu ASKF Başkanı seçildi
Kastamonulu Hakem Emre Kaan Çalışkan Üst Klasman Hakemleri Arasında Yer Aldı
Kastamonulu Hakem Emre Kaan Çalışkan Üst Klasman Hakemleri Arasında Yer Aldı
Ormanspor kaptanı Taha Yıldız’a Mili Davet
Ormanspor kaptanı Taha Yıldız’a Mili Davet
Kastamonu ASKF Genel Kurulu ertelendi!
Kastamonu ASKF Genel Kurulu ertelendi!
Kastamonu ASKF’da seçim heyecanı
Kastamonu ASKF’da seçim heyecanı
Tosya İdmanyurdu 1. Amatör Lig’e yükselmeyi garantiledi
Tosya İdmanyurdu 1. Amatör Lig’e yükselmeyi garantiledi
Spor37 - Kastamonu'da Spor - Kastamonu Spor Gazetesi
2025 - Spor37 © Tüm hakları saklıdır.