Cengiz Aygün: “Bu yıl stadımızın temelinin atılacağına inanıyorum”

GMG Kastamonuspor kulüp başkanı Cengiz Aygün, yeni yapılması istenen Kastamonu stadyumu ile ilgili konuştu. 

0 Yorum Yapıldı
Bağlantı kopyalandı!
Cengiz Aygün: “Bu yıl stadımızın temelinin atılacağına inanıyorum”

GMG Kastamonuspor kulüp başkanı Cengiz Aygün, yeni yapılması istenen Kastamonu stadyumu ile ilgili konuştu.

Stat projesiyle ilgili gelişmelere de değinen Aygün, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’a bir mektup gönderdiklerini belirterek şunları kaydetti.

“Sayın Cumhurbaşkanımız, Kastamonu’ya ve Kastamonuspor’a büyük önem veriyor. Sayın cumhurbaşkanımızdan gülümseme ve stat istiyoruz dedik. Bugün itibariyle mektubumuz ulaştı. Ulaştıktan sonra da sayın Cumhurbaşkanımızın gülümsemesini aldık. Ayrıca, kendisine hediye ettiğimiz. Kastamonuspor formasıyla mutluluklarını ilettiler. Sayın Cumhurbaşkanımız Kastamonu’yu öksüz bırakmayacaktır. Bu yıl stadımızın temelinin atılacağına inanıyorum.” diye konuştu.

Yorum Yap

Benzer Haberler
Kastamonuspor’un Rakipleri Belli Oldu! Kırmızı-Siyahlılar Zorlu Beyaz Grup’ta
Kastamonuspor’un Rakipleri Belli Oldu! Kırmızı-Siyahlılar Zorlu Beyaz Grup’ta
Kastamonuspor Tarihinde Bir İlk: Ahu Bahar İlk Kadın Başkan Yardımcısı oldu
Kastamonuspor Tarihinde Bir İlk: Ahu Bahar İlk Kadın Başkan Yardımcısı oldu
GMG Kastamonuspor’da yeni yönetim belli oldu
GMG Kastamonuspor’da yeni yönetim belli oldu
Kastamonuspor’da yeni dönem: Taraftar endişeli, Gözler yeni yönetimde
Kastamonuspor’da yeni dönem: Taraftar endişeli, Gözler yeni yönetimde
Kastamonuspor’un yeni başkanı Arif Osman Gençtürk kimdir?
Kastamonuspor’un yeni başkanı Arif Osman Gençtürk kimdir?
GMG Kastamonuspor’da yeni başkan belli oldu
GMG Kastamonuspor’da yeni başkan belli oldu
Spor37 - Kastamonu'da Spor - Kastamonu Spor Gazetesi
2025 - Spor37 © Tüm hakları saklıdır.